E-office assistentie


flexibele administratie zonder investering !

Uw administratieve assistent werkt vanuit ons volledig aangepast kantoor met alle technologische faciliteiten om u van dienst te zijn.

De assistent is natuurlijk ook op locatie beschikbaar indien nodig.

E-office assistentie kan al vanaf enkele uren per week of maand.

De taken regelt u in overleg, ook de werktijden kunt u afspreken.

Voor deze uiterst flexibele dienstverlening werken wij met een uurtarief. Hiernaast ziet u een greep uit de diensten die uw e-office assistent op zich neemt.


Nina uw kantoorcoach voor e-office advies


Organisatiedeskundige Nina Verschaetse staat ondernemers en kantoormedewerkers bij in het logisch en efficiënt aanpakken van alle administratie vragen.

Kantoorcoach

Wat kan uw e-office assistent voor u doen?

  • Algemene administratie
  • Opstellen en versturen van offertes
  • Facturatie
  • Opvolgen van bestellingen, facturen en betalingen
  • Verzorgen van briefwisseling, telefoonoproepen, …
  • Uittypen van geschreven teksten
  • Verzorgen van agendabeheer
  • Organiseren van zakenreizen
  • Inbrengen van verwerken van gegevens
  • Schrijven van gebruikershandleidingen
  • Telefoonprospectie
  • Enz…


Contacteer ons