Team werkplek begeleiding


Leer organiseren en ordenen


Overvolle e-mail inbox, steeds zoeken naar bestanden, stapels papier op jouw bureau, … zorgen voor een hoge werkdruk en stress.
Je raakt je concentratie kwijt en weet niet meer wat eerst aan te pakken…
Je wilt graag delegeren maar er is geen administratieve structuur… alleen jij weet waar alle info zit…

Bij werkplek coaching kom ik naar je toe. Samen ontdekken we zelf oplossingen en adviseer ik je bij het organiseren, praktisch ordenen en (digitaal) archiveren.
Je krijgt praktische tips en adviezen die je direct kunt toepassen op je eigen werkplek, kantoororganisatie en/of bij de organisatie van je administratie.
Tips bij het opmaken van een administratieve structuur, tips in het leggen van prioriteiten/keuzes maken bij binnenkomende e-mails, telefoons, stoorzenders…

kantoorcoach

Voordelen van een georganiseerde werkomgeving

  • beter concentreren en meer werk verzetten
  • meer grip op je werksituatie
  • meer tijd, ruimte en energie
  • beter delegeren
  • betere werkgewoontes
  • beter agendabeheer
  • focus op uw corebusiness
  • alerter dan de concurrentie

Pakken we samen jouw werkplek aan!